Termeni și condiții

Dacă doriți să deveniți cumpărător sau utilizatorul magazinului nozstru web, vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile noastre și continuați doar după acceptarea tuturor termenilor și condițiilor, vă obligați să le respectați. Acest document nu va fi înregistrat, este un contract încheiat în formă electronică, nu se va putea revizui, nu se va putea recupera și nu se referă la cod de conduită.
Dacă aveți întrebări legat de funcționarea magazinului web, efectuarea comenzilor sau modul de livrare, vă stăm la dispoziție dacă ne contactați.

Caracteristicile esențiale ale contractului se determină în următorul fel
  • Descrierea datelor operatorului
  • Prezentarea gamei de produse pentru achiziții și a serviciilor
  • Clasificarea în categorie a produsului oferit
  • Descrierea informațiilor despre comandă
  • Informații privind procesarea comenzilor
  • Prezentarea pașilor pentru comandă
  • Informarea privind achitarea taxei de livrare a produsului comandat
  • Prezentarea informațiilor de livrare la domiciliu
  • Descrierea condițiilor de impunere a taxei de livrare
  • Atragerea atenției asupra preluării comenzii
  • Informații despre garanție, și informații generale
  • Descrierea dreptului de retragere
  • Informații privind exercitarea dreptului de retragere
  • Politica de confidențialitate
Informații operator
  • Nume firmă: NaturComfort Kft.
  • Sediu: H-4432 Nyíregyháza, Nyíregyháza, Westsik Vilmos utca 110.
  • CUI: 23145827-2-15
  • Număr de înregistrare: Cg. 15-09-077110
  • Limbă contract: Maghiară
  • Contact formă electronică: naturcomfort.kerdesek@gmail.com
  • Contact telefonic: +36-42-726-706
  • Găzduire-furnizor web: Kredit Bónusz Kft.
  • Adresă firmă găzduire-furnizare web: 4400 Nyíregyháza, Egyház utca 7. 4/32.
  • Numele autorității de înregistrare: Registrul Comerțului pe lângă tribunalul din Nyíregyháza
  • Număr de înregistrare: 15-09-077110
  • Adresă de mail firmă găzduire-furnizare: info@msbt.hu
  • Adresă web firmă găzduire-furnizare: www.msbt.hu
Produsele oferite pot fi clasificate după cum urmează
  • cosmetice funcționale
  • îngrijirea pielii
  • vitamine, oligoelemente
  • ceaiuri medicinale
Informații pentru comenzi

Prețul produslui conține 27% TVA prescris de lege, însă nu conține suma taxei de livrare. Nu se vor percepe taxe suplimentare pentru ambalare. Descrierea detailată a modului de calcul a taxei de livrare la meniul livrări.

Puteți căuta printre categoriile de produse din magazinul web. Dacă intrați într-o categorie unde sunt produse, acolo veți găsi descrierea scurtă a produsului, prețul și alte proprietăți. Dacă doriți mai multe informații despre produs, dați click pe imaginea produsului sau pe denumirea acestuia. Așa ajungeți pe pagina produsului, unde veți găsi descrierea mai amănunțită despre produs.

Procedeul de comandă
  1. Puteți pune produsul în coș, apăsând pe semnul coș
    Puteți pune produsul în coș fără să vă înregistrați
  2. Puteți verifica sau schimba conținutul coșului apăsând butonul Coș. Aici puteți vedea, sau schimba cantitatea, puțeți opta pentru modul de plată sau livrare cele mai avantajoase pentru dumneavoastră, sau puteți șterge anumite produse deja adăugate în coș. Aveți posibilitatea de a goli coșul. Dacă doriți să mai adăugați în coș și alte produse, apăsați pe butonul „continuare achiziții”. Dacă totul este în regulă și doriți să comandați produsele din coș, apăsați butonul coș pentru a finaliza comanda.
  3. După ce ați finalizat comanda, veți primi un mail de confirmare pe adresa de e-mail dat, care va conține datele comenzii. Dacă nu primiți acest mail de confirmare, înseamnă că sistemul nostru nu a acceptat comanda dumneavoastră, în acest caz, vă rugăm să luați legătura cu noi!
    După ce finalizăm de procesat comanda, vă trimitem un mail de confirmare, Comandă finalizată, doar după acest procedeu va fi livrat produsul

Procesarea comenzilor

Procesarea comenzilor se efectuează în zilele de lucru între orele 8-16

Comenzile se pot efectua și în afara programului de procesare comenzi, comenzile predate după programul de lucru vor fi procesate în următoarea zi de lucru.

Finalizarea procesării comenzilor este de 1-3 zile de la momentul primirii mailului de confirmare

Imaginile afișate pe pagina produsului pot diferi de cele reale, uneori sunt doar ilustrații. Compania noastră nu își asumă răspunderea pentru eventualele descrieri tehnice, furnizori, sau unele schimbări efectuate fără acordul sau controlul nostru, sau din cauza schimbării neplanificate.

Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile parțial sau în totalitate după confirmarea de primire a comenzii. Livrarea parțială poate avea loc, doar după consultarea cu clientul! Returnarea banilor are loc în cazul în care produsul a fost achitat în avans.

Modalitățile de plată pentru livrările la domiciliu pentru produsele comandate

Modalitatea de plată a produsului comandat

  1. Ramburs: Produsul este livrat de curieratul Sprinter, la adresa specificată de Dumneavoastră. Plata se face la curier în numerar în momentul preluării coletului.
  2. Prin transfer bancar: vă rugăm să specificați motivul de transfer în caseta „explicații” ex. „ doresc să plătesc prin transfer”
    Cont bancar: 12042816-01265781-00100009

După intrarea sumei în contul curent, ne ocupăm de livrarea produsului.

În momentul preluării coletului vă rugăm să verificați intergritatea produsului de față cu distribuitorul și în caz de deteriorare nu preluați coletul și să întocmiți un proces verbal. Nu putem lua în considerare reclamații ulterioare fără proces verbal.

Termenul limită de livrare

Livrarea durează 1-3 zile lucrătoare

Informații privind livrarea la domiciliu

Comenzile magazinului web NaturComfort sunt livrate de distribuitorii curieratului Sprinter. Predarea coletelor se face în zilele lucrătoare între orele 8-17. În cazul în care în acest interval de timp nu puteți fi acasă, este indicat să specificați adresa de la locul de muncă.

Atenționare în vederea primirii coletelor

Comandați produsele dorite, doar dacă aveți posibilitatea de plată distribuitorului a contravalorii acestora la primirea coletului! Contravaloarea taxei de curier pentru returnare a produsele refuzate, returnate vor fi suportate de către persoana care a comandat și nu le-a preluat. Relivrarea se poate efectua doar în cazul de plată în avans a contravalorii produsului. Contravaloarea taxei de curier pentru returnare a coletelor nepreluate vor fi suportate de către persoana care a comandat produsul.

Garanția calității

În ce caz puteți să vă exercitați dreptul la garanția calității?

Dacă NaturComfort își execută obligațiile necorespunzător, vă puteți exercita dreptul la garanția calității împotriva companiei potrivit codului civil.

Ce drepturi vă revin în cazul exercitării dreptului la garanția calității?

Dumneavoastră puteți alege din următoarele:

Puteți solicita repararea sau schimbarea produsului, cu excepția, dacă companiei este imposibil de executat sau nu coincide cu valoarea produsului garantat. Dacă nu ați solicitat repararea sau schimbarea produsului, puteți solicita livrarea altor produse cu aceeași valoare, sau repararea de catre dumneavoastră sau a altei persoane pe cheltuiala companiei, sau – în ultima instanță – vă puteți retrage din contract.

Puteți schimba dreptul la garație la o alta, însă cheltuielile vor fi suportate de dumneavoastră, cu excepția, dacă compania v-a dat motiv la schimb.

Care este termenul limită pentru depunerea reclamației?

Sunteți obligat să comunicați imediat după descoperirea problemei, dar nu mai târziu de două luni.
Totodată vă atrag atenția asupra faptului, că dincolo de perioada de prescripție de doi ani de la perioada de executare a contractului nu vă mai puteți impune drepturile de garanția calității. În cazul bunurilor pentru utilizare perioada este de doi ani, dar nu mai mult de un an.

Cui vă puteți impune dreptul de garanția calității?

Puteți înainta reclamația dumneavoastră împotriva companiei

Ce alte condiții sunt exercitarea dreptului la garanția calității?

În termen de șase luni de la data depunerii plângerii comunicarea erorii, dacă dovediți că produsul sau serviciul oferit este de la NaturComfort Kft. După șase luni de la data îndeplinirii trebuie să dovediți, că eroarea descoperită de dumneavoastră a existat și în momentul îndeplinirii

Garanția produsului

În ce caz puteți să vă exercitați dreptul la garanția produsului?

În caz de eroare la mobile (produse) dumneavoastră – la alegere- puteți exercitați dreptul sau nevoia la garanția produsului.

Ce drepturi vă revin în cazul exercitării dreptului la garanția produsului?

Dumneavoastră aveți dreptul exclusiv la solicitarea repararării sau schimbarii produsului

În ce condiții se consideră defect un produs?

Un produs este defect, atunci când în momentul apariției pe piață nu îndeplinește calitățile cerute, sau nu deține proprietățile descrise de către fabrică.

Care este termenul limită pentru depunerea reclamației?

Dumneavoastră puteți depune cererea pentru garanția calității produsului în doi ani de la apariția pe piață a produsului. După expirarea acestui termen, se pierde acest drept.

Cui vă puteți impune dreptul de garanție a produsului?

Vă puteți exercita dreptul la garanția produsului exclusiv împotriva fabricii produselor sau a distribuitorului. La exercitarea dreptului la garanția produsului Dumneavoastră trebuie să dovediți defecțiunea produsului.

În ce condiții sunt scutiți fabrica(distribuitorul) de răspunderea pentru produs?

Fabrica (distribuitorul) sunt scutiți exclusiv dacă pot dovedi că:
  • Lansarea produsului pe piață nu a fost executat în cadrul activității lor, sau 
  • Din punct de vedere tehnic sau științific, defecțiunea produsului nu a fost depistat, sau 
  • Defecțiunea produsului provine de la aplicarea unor cerințe legale, sau reglementări obligatorii.

Este suficient ca fabrica (distribuitorul) să dovedească una dintre motive.
Vă atragem atenția că nu se poate exercita în același timp dreptul la garanția calității și garanția produsului. Este util să vă adresați fabricii privind răspunderea pentru produs în scopul schimbării produsului.

Garanție

Compania noastră nu comercializează produse obligate la garanție

Dreptul de retragere

Normele înscrise în contract între consumator și companie sub controlul reglementărilor guvernamentale cu nr 45/2014 (II. 26.) consumatorul poate anula contractul fără o cauză în termen de 14 zile de la data primirii produsului comandat și poate returna produsul comandat.
În lipsa acestor informații consumatorul își poate exercita dreptul de retragere până la trei luni.
În cazul exercitării dreptului de retragere, consumatorul în afară de contravaloarea taxei de returnare nu are de suportat alte cheltuieli, însă compania poate cere despăgubiri pentru daune materiale rezultate din utilizarea incorectă.

În anumite cazuri consumatorul nu are drept de retragere.

Astfel de cazuri sunt următoarele:

  • La produsele ale căror prețuri nu sunt reglementate de mișcările pieței monetare care depind de fluctuații 
  • În cazul preparării unui produs la cererea și dorința consumatorului, satisfacerea unei cereri specifice, în cazul produselor alimentare perisabile 
  • În cazul unui produs audio, imagine software a cărui ambalaj l-ați desfăcut

Dacă consumatorul se retrage de la contract, compania este obligată imediat, dar cel târziu în 14 zile de la retragere să-i restituie banii cheltuiți de consumator pentru echivalența prestațiilor, inclusiv cheltuielile efectuate pentru soluționare

Alte detalii suplimentare puteți citi aici:

https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR

Procedura de exercitare a dreptului de retragere

Dacă doriți să puneți în aplicare dreptul de retragere, puteți să ne semnalați prin scis sau prin telefon la una dintre adresele din contact. La semnalările trimise pe cale poștală se va lua în considerare data depunerii la poștă, la semnalările prin telefon se va lua în considerare timpul precizat în telefon. Pentru a putea dovedi data depunerii scrisorii la poștă, va trebui să optați pentru trimitere recomandată.
Produsul comandat se livrează la adresa dorită prin poștă sau curierar. Este important ca taxa de returnare a produselor este suportat de Client. Altfel firma noastră nu le poate prelua. La cerere putem comunica curierului despre intenția de returnare, taxa acestuia se achită la curier.
Acordați o atenție deosebită utilizării coletului sau a produsului, deoarece daunele cauzate prin utilizarea incorectă sunt suportate de Client!
Deschiderea coletului returnat ajuns la firma noastră va fi documentat de cameră video, de asemenea și examinarea produsul rambursat, fiind necesară pentru evitarea eventualelor neînțelegeri (produs returnat deteriorat, sau lipsuri în colet). În 14 zile de la primirea coletului returnat firma returnează contravaloarea achitată pentru produs clientului în contul bancar specificat de către client (banii se pot returna și prin poștă dacă se dorește)
Consumatorul își poate exercita dreptul la notificare/retragere cu declarația tip sau cu o altă declarație clară, explicită în acest sens.

Declarație model: https://naturcomfort.ro/elallasi/elallasi_felmondasi_nyilatkozatminta.odt

Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere și în perioada între semnarea contractului și primirea coletului.

Pentru exercitarea dreptului de retragere prin scris este suficient să trimiteți declarația de retragere în 14 zile.

Consumatorul trebuie să returneze produsul imediat sau cel mult în 14 zile de la trimiterea declarației pentru retragere

Dacă consumatorul alege o modalitate de livrare nu prea ieftină comparat cu prețurile pieței, compania nu este obligat să achite costurile suplimentare.

Reclamație

În caz de reclamații, vă rugăm să ne scrieți pe adresa de e-mail naturcomfortkerdesek@gmail.com. Vom lua în considerare reclamația dumneavoastră și în 72 de ore vă vom răspunde.

Pentru alte reclamații puteți apela la organul conciliator din județul Szabolcs-Szatmár-Bereg (4400 Nyíregyháza, Széchenyi út 2.) În cazul procedurii în fața organului de conciliere NaturComodit Kft are obligația de cooperare.

Dacă doriți să depuneți reclamație pentru produsele achiziționate on-line sau legat de servicii, puteți iniția soluționarea extrajudiciară a plângerii în acest website:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU